Snö












God kväll!!
Oj så roligt att det kom lite snö till slut! När jag kommit hem från jobbet var vi ute hela familjen och busade =) Alice gillade att åka pulka! Skoj :D
Annars händer det inte mkt här hemma. Jag jobbaroch står i :) Känns jättekul att vara tillbaka på jobbet faktiskt.. Gårlättareänvad jag kunnat tänkamig :) Däremot är jag sjuukt tröttpå kvällarna här hemma... Därför jag inte orkat blogga så mkt det senaste.
Imorgon är jag ledig heela dagen iaf... Ska bli såå skönt :) Får se va Aliceo jag ska hitta på... Förmodligen bara vara hemma och mysa =)
Ha det så bra!!
Kramar


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Åh vad härligt! Alexander har inte fått inviga sin pulka än :P Och jag tror inte det blir nån mer chans heller förrän nästa jul.

Hoppas det blir en riktigt skön o perfekt sommar istället :)

Puss

2012-01-13 @ 13:51:39
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0