Tillbaka på jobbet

Hej på er!
Idag har jag jobbat mitt första pass på ca 16 månader! Gissa om det kändes svårt att kliva upp ur sängen när klockan ringde 6.30... Hade dessutom världens underbaraste, gosigaste flicka som låg och sov på min arm...Men efter lite gosande så klev jag upp och körde sen till jobbet. Kändes sen himla bra att vara tillbaka på jobbet! Kan inte fatta att det gått så lång tid sen jag var där sist! Känns inte så. Känns lite som hemma :) Tiden har bara rusat iväg idag... Imorgon jobbar jag bara till 14... Skön tid! På onsdag är det dags för ännu ett långpass men då bjuds det på smörgåstårta på jobbet och efter jobbet ska jag till svärmor där Alice befinner sig och sen ska vi sova över där. Ska bli mys!
Ni får ursäkta om inlägget blir lite "flummigt"... Är rätt trött i huvudet! Men ingen migrän! Tjoho!
Hoppas er dag varit kanon!
Kramar


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Skönt att det känns bra att vara tillbaka på jobbet! :) Blir så mkt enklare då! :) Puss

2012-01-06 @ 21:52:30
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0