Massor med hemma-mys

 
Snälla Pappa Peter köpte med sig rosor till sina sjuklingar igår
 
 
 
Goddag på er!
Igår fick jag "vabba" för Alice... Stackarn har blivit genomförkyld =( Har haft en ruskig hosta, men idag är det bättre med den iaf =) Men blir inget dagis denna veckan. Imorgon ska Pappa Peter vara hemma och på fredag är jag ledig. Jag har me blivit förkyld... fast inte så farligt... så imorrn ska jag allt jobba!
Idag har hon nog tyckt att det har varit riktigt tråkigt här hemma... Det första hon sa imorse var "Ohn! Ela!" Tror hon kanske hade drömt om de (John & Michaela alltå)... Verkade som att hon trodde att de var här hemma... för hon skulle neeeeer :P Lilla stumpan! Sen har hon velat kolla i fönstret här nere... Också efter Ohn & Ela samt Mommo & Offa!  Busungen! För en stund sen kom iaf Mormor & Morfar hit på en liten fika, gissa om Alice livades upp! Nu sitter hon framför tvn igen och tittat på Pippi! Nya favoriten! Så skönt att slippa teletubbies lite faktiskt :P
 
Kramar på er!


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Aaw lilla sjuklingen. Hoppas det inte är nåt långvarigt <3
Hihi ja och pippi filmerna tröttnar man ju aldrig på :) De ligger en varmt om hjärtat! :) Puss o krya på kramar

2012-06-27 @ 20:10:54
URL: http://imm0rtelle.blogg.se
Michaela Folkesson

Lilla gumman!
Hon är för mysig! <3
Ni får krya på er allihopa =)
Kramar <3

2012-06-27 @ 21:18:49
URL: http://michaelapauline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0