Mitt drömhus -till salu!

Ååååååh Jösses! Mitt absoluta drömhus är till salu! Jag vet inte hur länge jag har varit kär i detta hus- eller ja- slott kan man nog nästan kalla det! När jag körde till Nättraby idag såg jag Till Salu-skylten... Och kolla vilket hus alltså! Finns på hemnet... Jag blir tokig! Ingen som vill skänka mig 2,5 mille?! :P Nähä, trodde väl de :P























http://www.hemnet.se/bostad/villa-125m2-karlskrona-kommun-bjorkeryd-408-3687516

Sa jag att jag dog lite?



Kommentarer
Linda

Åh gudars! Ser precis ut som mitt med ju! Ska vi köpa det tillsammans? ;) haha kanske inte drömläge dock? :P Puss

2012-06-04 @ 17:02:13
Hanna- Mamma till Alexander

Ett riktigt Jenny hus ju :) Sälj ert och flytta dit då? ;) Ni lär ju inte behöva måla brunt mer ;) hihi Puss

2012-06-18 @ 11:08:36
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0