Alice & Selma





Selma & Alice har myst för fullt idag♥
Fina,fina tjejerna!


Idag har jag ääntligen känt mig hyfsat pigg! Konstigt nog har min hals blivit helkonstig... Är super hes och har jätteont i den... Menmen, de kan jag stå ut med :P Febern har iaf inte kommit tillbaka, det är jag glad för! Tycker att det är så jobbigt med feber... Man blir ju så trött och konstig.
Idag har jag och tjejerna bara varit hemma... Vi har busat inne och ute på trädgården. Alice älskar att vara ute och gå på upptäcksfärd :P Och idag har det ju varit sånt underbart väder! Oh så glad man blir!

Hoppas er fredag har varit bra! =)
Kramar



Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Såå mycket mys :) Ja i slutet av nästa vecka ska det visst bli superfint igen :D Jippii! Puss

2012-03-18 @ 22:10:55
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0