Dagen som försvann




God kväll på er!
Vart tog denna dagen vägen?! Redan kväll... Idag har jag jobbat 7-16.... Tiden bara sprang iväg på jobbet :O Peter lämnade Alice på dagis innan han körde till jobbet vid 7.15.. Sen kom Alices Mormor och Morfar och hämtade henne vid 10.30 =) Så Alice har varit hos de tills dess att jag kom hem. Gissa om hon har myst =) Somnade som en stock gjorde hon så fort vi kom hem! Trötta lillgumman!
Jag ska nog ta och parkera mig i soffan strax.. Imorgon blir det en rätt kort jobb & mötesdag.
Har lite bilder på kameran från igår kom jag på... Men jag tror allt att de får komma i ett inlägg imorgon... om jag orkar då! hehe! Har inte alls haft nån lust att sitta vid datorn den senast tiden...Finns så mkt annat roligt att göra så här års =)

Men vi hörs kanske imorgon igen!
Kramar


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Söta kompis! <3 :) Saknar er igen!

Låter som en bra dag.. fast du varit länge på jobbet. Men har man kul går den alltid fort :)

Massa pussar till dig och familjen <3

2012-03-27 @ 20:07:03
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0