Måndag 19/3

Godkväll på er!
Tänkte bara kika in och säga hej till er =) Igår jobbade jag hela dagen så då hanns inte bloggen med...Och idag har jag jobbat kväll...15-21.15. Imorgon jobbar jag en kort kväll bara och sen är jag ledig på onsdag =) Då ska vi få besök av min fina Linda och hennes fina bebismage.. Snart dags!
Imorgon ska Alice vara på dagis några timmar... Inte för att hon behöver det egentligen... Peter  är ledig hela dagen, men för att hon inte ska komma ifrån det för mkt.. Är bara på torsdag som hon behöver vara där egentligen.
Jaja... nu bara babblar jag! haha!
Är riktigt trött så nu får de bli sängen och en bra bok =)
Många kramar!


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Hej sötaste! Vad kul att få besök av fina Linda! Hälsa henne :) Nu lär jag ju inte se henne på ett tag :/ Brukar ta några ord på Maxi annars.

Ja nu har vi ökat på Alexanders dagistid till 17h i veckan ungefär. Bra för deras utveckling också ju och få träffa deras kompisar och så. Hur mkt snittid har ni Alice på dagis?

ha en skön kväll! Puss

2012-03-20 @ 22:01:26
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0