Teknikens under


Ja igår gick mitt abonnemang på mobilen ut så jag förlängde det... Och då "fick" jag en iphone 4s! Jippie! så nästa vecka ska den väl dyka upp hoppas jag! Får väl se hur mkt jag kommer fatta bara! Haha! Jag är ju faktiskt typ 100 år efter alla andra! ;)


Lätt den snyggaste mobilen som finns! Hoppas den är lika bra som jag tror =)




Sen har jag ju länge gått och grunnat på hur jag ska göra med kamera... Köpa ny eller bara nytt objektiv... Men idag hittade jag ett telezoomobjektiv från Sigma som jag slog till på! Kul att kunna zooma lite! :D Mitt gamla objektiv är ju bara ett 18-55mm... Det nya är 70-300 mm.. Så lite skillnad! Hoppas på klarare färger och skarpare kort också! Utvärdering kommer senare :P




Sigma telezoomobjektiv


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Kuuul med teknikprylar!!!! :D Vill också ha ett bättre objektiv med bra zoom! :) Puss

2012-05-24 @ 13:24:22
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0