Denna dagen!

 
Hej!
Idag har hela famljen varit lediga, skönt! Vi har gjort lite av varje... Alice och jag tog en premiärtur med cykeln som jag fick i födelsedagspresent. Alice tyckte det var roligt att sitta där bak på barnsadeln :D
Vi har även varit ute i garaget/förrådet och rensat lite, det behövdes! Sen har Peter tapetserat lite i köket och jag har putsat fönster och hängt upp stjärnor i vardagsrummet... Skönt att ha iaf ett rum klart inför advent :P
 
Lilla sessan/ängeln!
 
Premiärtur med min fina cykel :D
 
Nya stjärnor i vardagsrummet =)
 
Ha det så bra!
Kramar


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Vad kul att du hann med en cykeltur :) Nu får ni väl vänta till våren :)
Jättemysiga julstjärnor! Puss

2012-12-06 @ 13:13:52
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0