Dagisfotografering

 
Hejsan!
Idag har Alice och jag varit borta på dagis för lite fotografering. Först blev det gruppbild ute med alla kompisarna och sen en enskild bild me :) Fotografen var duktig och spexade så barnen skrattade rätt mycket, gulligt!
Hon (fotografen) tog 5-10 st bilder på Alice, så om nån dag kan jag gå in på nätet och logga in och då se alla bilderna som togs på Alice och välja vilken/vilka vi vill framkalla :) Käckt!
Jag "smygtog" några bilder när barnen var "uppställda" (paparazzi, eller vad?!) ;)
Här en bild på Alice och hennes kompis L.
 
 
Jag hade ingen aning om att korten skulle tas utomhus, då kanske jag hade tagit på Alice något annat! Men de blev ju gulligt me regnjackan och stövlarna ändå =)
 
Kramar!


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Kul att det äntligen var dags för fotograferingen! :) Ser att det blev den gröna klänningen ;)Spännande att se sen när korten kommer! :) Puss

2012-10-27 @ 22:32:39
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0