Hos John & Ela

 
I eftermiddags tog vi bilen å körde till Älmhult! Alice blev himlans glad över att se John & Ela!
Vi beställde hem thaimat, strosade runt lite i Älmhult, pratade och mös, en perfekt vardagskväll med andra ord! =)
Jag tog med mig lite bullar och så tog jag med chokladfudgekakan me... :)
Tack för en trevlig kväll =)
När vi körde hem så hann vi knappt ut ur Älmhult förren en jäääääättestor älg sprang upp på vägen! Huvva va stor den va! Konstigt, har inte sett nån älg på mååånga år, men nu har jag sett två stycken på en vecka... Märkligt!
 
 
 


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Vad roligt att ni åkte till John och Michaela! Då blev väl Alice glad? :D Vad fint de har fått det och så mkt smaskiga kakor ;) färligt för mina ögon! Puss

2012-10-21 @ 21:17:11
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0