Måndag igen

(visserligen ser jag ju nu att klockan passerat 00,00, alltså är det ju tisdag egentligen)
Nu är jag på jobbet men tänkte passa på att slänga in ett snabbt inlägg :)
Idag har (tänka sig) jag, peter & Alice varit lediga! Jisses! :P Har dock inte gjort något speciellt... Tiden bara försvinner på nåt vis...
Alice har iaf varit på gympa idag =) Lika roligt som vanligt... :) Såå söt var hon i sin nya "gympadräkt"
 
Söt som socker.. Mitt lilla hjärta!
 
Runda, goa magen!!
 
Puss på er!


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Så roligt att hon börjat på gympa!! :) Blir massa bus o skoj kan jag tro =) Puss

2012-10-21 @ 20:55:53
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0