POMPdeLUX

Åååå va jag har blivit kär i alla kläder från Pompdelux! Älskar verkligen stilen! Mycket tyll å vidd men ändå lite tufft på nåt sätt... Helt ok priser också, det gillas! (Inte så billigt som H&M, Lindex osv men betydligt billigare å finare än PoP, meandi osv)
Har klickat hem några plagg till min lilla Sessa! De har ju även homepartyn men himla bra att man även kan köpa direkt från deras webshop.
 
Här kommer bilder på några av mina favoriter. Alla bilder kommer från pompdelux.se
 
 


Kommentarer
Johanna

Håller med det är verkligen superfina kläder o även till killar:) beställde två par byxor och två tröjor för ett par veckor sedan till Isak!! Kram

2012-10-15 @ 10:17:23
Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Jättefina! Ser verkligen franskt ut tycker jag =) Är det de? Puss

2012-10-21 @ 20:58:58
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0