Ajje 1 år och 10 månader

 
Idag är det bara två månader kvar till Alice fyller två år...TVÅ ÅR?! Hon föddes ju igår.. Konstigt det här med tid... Förr har tiden gått rätt så sakta, men de senaste åren har verkligen bara susat förbi... Ett tecken på att jag börjar bli gammal?!
 
Jag har haft en riktigt bra dag idag, känt mig rikgt glad å lycklig! Annars har man allt känt sig lite höstdeppig vissa dagar. Ryckte in och jobbade några timmar ikväll me. Bra med lite plustid! =) Och är det kris så vill man ju såklart hjälpa till! =)
 



Ha det så bra mina vänner!
Kramar!


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Fina bilder! Så långhårig Alice har blivit :) Säger jag ofta hihi :P
Skönt att du var pigg på att ställa upp den gången.. men nu senast var det lite mkt kan jag tro! Hoppas det gick bra ändå sen! Puss

2012-09-13 @ 21:57:02
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0