Besök av bästa vännerna!

Hejsan!
Idag har vi haft besök av våra bästisar Hanna & Alexander! Jag vet att jag brukar skriva det, men idag sprang verkligen tiden förbi!! Fattar inte vad vi har gjort hela dagen?! Skoj har vi haft iaf!
Hanna & Alexander hade med sig paket både till Alice och till mig... Alice fick en jättesöt bok med olika djurungarsamt två par tjocka mysiga strumpor... Perfekta till hösten och vintern! Jag fick en jättefin muffinsbok, massa inspirerande recept :D Tack snälla ni!
 
 
 
 
 
Där var lite bilder från idag! Tack Linda för att du fotade oss fyra =)
 
Kramar på er!


Kommentarer
Linda

Haha det var så lite så! :P tack för sällskapet denna dystra dag, mycket trevligt! :)

2012-09-20 @ 23:40:52
Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

<3 Saknar er! Det var som vanligt en rolig dag! Går ju för fort bara! Puss

2012-10-21 @ 21:44:56
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0