Fredagsmys

 
 
Hejsan!
Igår var jag och Alice bjudna på lunch hos min jobbarkompis Carina. Vi blev bjudna på jättegoda Crêpes fyllda med köttfärs och böngroddar. Var himla gott! :D Gick även lite husesyn såklart och oooh så fint de bodde! Fick en del tapet-inspiration :P Tex tapeten bakom Alice här... :P
Tack snälla Carina för allt! :D
Efter vi varit hos Carina körde Alice och jag bort till Alices Faster Elina och alices kusiner Ludvig & Gabriel.. Där fick hon vara några timmar till Peter slutat jobbet =) Riktigt mysigt verkar Alice haft det!
 
 
Kusinmys!
 
 
Kramar
 
 


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Vilken härlig dag =) kul att åka och hälsa på lite folk =) Puss

2012-10-21 @ 21:30:39
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0