Mysig söndag

Hejsan!
Så var även denna helg slut! Har jag sagt att jag tycker tiden går fort?! Jag har en rätt så rolig vecka framför mig tycker jag allt... Imorgon är nog den enda dagen helt utan planer... På tis har jag ett möte på kvällen, ons ett möte på förmiddagen, då ska Alice vara på dagis i några timmar. Torsdagen tror jag att vi får besök av bästa vännerna... Och på fredag går jag in och jobbar heeela helgen... Igen! Så mkt mer lär jag ju inte hinna med i helgen :S Måste sova mer än vad jag gjorde förra gången jag jobbade helg... Vem vet, man kanske blir inbeordrad igen efter helgen?!?! ;)
Idag har vi haft en mysig "familjedag" minsann! Alice och jag körde till hennes Farmor idag... Där var Peter :) Var där en stund... sen begav vi oss ut till Brunnsparken och loppisen... Köpte inget faktiskt... Alice fick mata änderna och rida på "Bäckahästen"  skojigt!
 
Myser med farmors kise Morris
 
 
Liten bit av loppisen =)
 
 
 
 
Otroligt många vackra blommor fanns det också... Vilka Dahlior alltså!
 
 
Mååånga änder som ville ha mat!!
 
 
Kul att rida på stooora Bäckahästen!


Där var några bilder från dagen! Vi har också blivit bjudna på god mat och god fikaborta hos Mamma o Pappa. Mums var det! Kålpudding bjöds det på till middag och till efterrätt blev det hemmagjord blåbärspaj med vaniljsås... Smarrigt kan jag lova!


Hoppas ni får en bra vecka!


Kramar!


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Så fint det är i Brunnsparken! :) Fina bilder =) Puss

2012-10-21 @ 21:47:44
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0