Natthelgen är över!

Hejsan!
Nu har jag jobbat tre nätter på rad för första gången på väldigt länge =)
Allt har gått bra, men jag var jättetrött inatt... Imorse när jag kom hem blev det snabbt sängen! Hade ställt klockan på 13,30, kl 14,30 skulle jag hämta Alice på dagis.. Men gissa hur dags jag vaknade?! 14,20...Jisses vilken panik jag fick! Hemskt att försova sig.. Blir sååå förvirrad! Ringde iaf Peter som jag ju visste var här i Boda och jobbade så han körde bort och hämtade Alice....Ja jösses som det kan bli! Jag som hade tänkt att jag skulle hämtat henne lite tidigare och ta en lååång promenad :P haha! Nu har jag druckit några muggar kaffe och börjar äntligen att vakna lite till liv :P Tror jag kommer somna tidigt ikväll! Tar på krafterna med 3 nätter... Sen har jag inte sovit så många timmar mellan nätterna heller... 4-5 ungefär... Var nog lite lite.
Nej nu ska jag gosa lite mer med min lilla Älskling!
Kramar till er!
 
 

Alice för ett år sedan <3
 
 


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Ååh så liten <3 Man har glömt hur små de varit!
Oj shit vad jobbigt att försova sig!! :O Tur att Peter var i närheten iaf! Jag brukar alltid be Dennis ringa mig och kolla så jag är uppe.. Men det brukar jag alltid vara då jag inte gillar att znooza.. det är ju farligt skönt :P Puss

2012-09-13 @ 21:53:06
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0