Nya mattor

Hejhopp!
Idag hämtade jag ut ett stoooort och tungt paket i Holmsjö... Innehållandes två ûbersnygga trasmattor som jag bestältl för ett tag sen... Jag älskar trasmattor! Blir så hemtrevligt.Dock ville ju jag ha en bred trasmatta under köksbordet och det var inte det lättaste att hitta det... Men efter lite googlande hittade jag en sida som hette Carpetvista som hade massor av fina mattor i alla möjliga storlekar.
Jag köpte två stycken trasmattor i två olika storlekar... En under matbordet och en i själva köksdelen. De är designade av en svensk designer som heter Viktor Hertz.
 

Jag var lite rädd att mattan ändå skulle vara lite liten mot matmöblerna... Det värsta jag vet är för små mattor under möbler... ser så skevtut, hehe... Men jag tror nog att den är tillräckligt stor... Kanske att den ser liite liten utnär vi har klaffen utfälld.. Men det händer ju inte så ofta så är ju ingen big deal :P


 
Jaja, Nog av matt-tjat för ikväll åtminstonde ;)
Kramar till er!


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Jättefina mattor! Blev så fint med lite färg till det ljusa golvet :) Puss

2012-09-13 @ 21:58:34
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0