Härlig torsdag!

Hej på er!
Idag blev jag ledig från jobbet så jag har umgåtts med min lilla tokunge! Vi har varit borta hos Mormor och idag kom äntligen Alices morfar hem igen! Som hon har väntat och undrat vart han har varit!
Imorgon väntas litelitelite jobb och medarbetarsamtal med min fd chef och sen ska jag hem och fredagsmysa! Kanske handla nåt gott till middag och kanske tom köpa med en vinflaska hem :P Sen blir det jobb i helgen, spännnade!
 
Tokunge! Liiiite för liten häst!:D
 
 
Två tröttisar igår...
 
 
Selma & Lukas
 
 
Härliga krokusar!!
 
Många kramar på er


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Skönt att snön är borta nu :) Fina bilder och Alice e ju för söt när hon sitter på den lilla hästen :D puss

2013-04-30 @ 22:38:12
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0