Mysig lördag i stan!

 
Hej på er!
Åh vilken mysig kväll jag & Peter hade igår! Vi lämnade av tjejerna hos Mormor & Morfar och så körde vi mot Karlskrona. Vi åt god kinamat och så var vi och lyssnade på Miss Li! Åh va bra hon är! Vilken energi, och vilken röst! Underbar =) Måste gå på konserter oftare... Älskar känslan!
Tack älskling för biljetterna (som jag ju fick i julklapp!)
 
 
 
Jag körde på jeans och tshirt bara... Busungen lämnades till mormor å morfar ;)
 
 
Vackra Karlskrona! En av de vackraste städerna!
 
Underbara Miss Li!
 
Riktig toppenkväll!
 
Kramar
 


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Snygging! Så bra jeansen sitter! Låter som en mysig kväll i vår underbara stad =) Puss

2013-04-30 @ 22:30:53
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0