Så var påsken över!

Oj så fort påskhelgen gick! Redan onsdag imorgon.... Och min sista lediga dag på denna långledighet... Inte jobbat sen i torsdags ju!
Långfredagen har jag ju bloggat om.... Påskafton firade vi hos Peters mamma med Peters syskon och syskonbarn, hönan Agda kom på besök också :D Alice blev helt till sig!
 
 
 
 
Påskdagen gjorde vi inte så mkt... Alice och jag gick bort till mamma och pappa för att umgås lite med lillebror innan han skulle hem till Älmhult igen.. Alice lekte massor med sin favorit John,,, Tomt utan honom i mammas och pappas hus!
 
Bus med Mormor!
 
 
Mys med John
 
 
Och så mer bus... "John lyftla" som hon säger!
 
Hoppas er påskhelg har varit bra♥
Kramar


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Så fort påsken var över. Och när det var påsk kändes det nyss att det var jul! Så trevligt påskfirande ni ser ut att haft :) Puss

2013-04-30 @ 22:45:56
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0