Mamma & Alice dag

Hejsan!
Idag hade jag en ledig dag =) Det är det bästa med att jobba som man gör med helger osv... Att man har lediga dagar på vardagarna ibland. Jobbar man dagtid förstår jag inte hur man hinner med allt det praktiska?
Vi tog oss en tur till Karlskrona iaf... En viss liten valp har bitit hål i alla mina (två) leggings.... Så det var det som var det viktigaste... Kollade lite efter byxor me... Men så svårt att hitta... Känner varken för jeans eller svarta byxor.. vad ska man då ha liksom?!
Kom hem med lite söta plagg till Alice också... Hon behöver en hel del till hösten nu.
Sen gick vi till Hoglandspark så Alice fick leka lite... Gungade och busade av sig =) Himla skoj! Sen blev det handling på Citygross. Himla fräsch där! På lördag ska vi göra ett nytt försök med middagsgäster som vi fick ställa in i fredags när Alice skadade sig.
 
 
 
 
 
 
Ha det kanon!
Kramar


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Som vanligt blir det alltid meinst shopping till sig själv ;) Mysig tjejdag :) Puss

2013-09-01 @ 10:57:14
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0