Julen är snart här

 
 
Åååh va jag älskar denna tiden på året... Tiden före jul är egentligen bättre än själva julafton... Älskar allt det mysiga med att sätta upp stjärnor, tända ljus, sätta fram tomtar, första snön, baka julgodis osv...
 
 
Med snön kommer dock det jobbiga med vägarna... Och då speciellt när det ligger träd över!
 
 
Hanna och barnen kom för att baka julgodis med mig o Alice
 
Ellie & Alice
Alice & Alexander myser i soffan
Kvällsmys i soffan
 
 
Hundarna myser framför brasan
Andra advent
Snön vräker ner
Jag älskar Hyacinter!

På promenad idag... Plockat Lärk-kvistar.
 
 
Alice myser i snön
 
 

I helgen var Alice hos Tindra och bakade pepparkakor... Dessa fina hade hon med sig hem till oss <3
 
 
Hoppas ni har det bra och december-myser för fullt!
Kramar på er
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0