Pepparkaksbak

Hej på er!
Idag har Alice och jag bakat pepparkakor... Alice är en riktig liten bagare, älskar att knåda, kavla och trycka! Så skoj att baka! Och gissa om jag fick julkänslor när den första plåten pepparkakor kom ur ugnen... Finns nog ingen doft jag förknippar så mkt med jul som just pepparkakor, skulle vara Hyacinter isåfall =)
Veckan hos oss är helt full... Gran ska huggas/köpas, kläs, Alice o jag ska hälsa på hos två av mina fina kompisar, julklappar ska hämtas och slås in, julskinkan måste köpas och griljeras, tripp till Mölndal väntas med trevligt umgänge och julmiddag. Och på torsdag händer en himla rolig sak som jag berättar om mer sen =)
 
Här kommer några bilder på min lilla bagerska!
 
 
 
 

Kram på er
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0