Kalas

Hej på er!
Hoppas allt är bra med er! Här är allt upp o ner vänt kan man säga, men vi reder oss nog :) Peter skulle ha jobbat hela helgen men så blev det ju inte nu... :(
 I fredags var vi på 6-års & 81-års kalas :) Det var Ludvig och Karin som vi firade :) Mycket trevligt! Blev bjudna på Pizza och Star Wars tårta...
 
 
 
 
 
 
 
Usch nu börjar jag känna mig lite sänd o nervös för veckan som kommer... Men de kommer ju säkert gå bra... Men ändå :P
Aja! Nu ska jag ta å väcka min lilla Alice!
Kramar på er


Kommentarer
Hanna- mamma till Alexander och bebis i magen

Vad kul med kalas! =) Jag trodde det var peters mamma som fyllde år. Gott med tårta! Puss

2013-02-04 @ 19:41:02
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0