Årets nyårsafton

Hej på er!
Jisses, jag måste vara sist i hela bloggvärlden med att blogga om nyårsafton ;) Men jag får skylla på att jag typ bott på jobbet de senaste dagarna :P De senaste 6 dagarna har jag jobbat 5 nätter... Phuuuu gissa om jag är trött nu?!
Jobbade lör,sön, mån (nyårsafton ledig tis natten jobbat ons och tor. NU är jag ledig till måndag natt iaf =)
 
Eftersom jag jobbade nyårsafton blev det ju inte nåt jätte "firande"  direkt för min del. Men vi var hos Peters mamma på kvällen och där blev vi bjudna på jättegod mat och dessert :) Sen begav jag mig till jobbet och hade lite mys där me :)  Blev riktigt lyckat =)
 
Fin dukning med serpentiner å ljus!
 
Hasselbackspotatisoch oxfilé... mums!!
 
Peter å hans mamma =)
 
Stackars Selma va livrädd för alla raketer =(
 
Gos med min gosunge!
 
Dags för efterrätt!
 
Smaskig chokladpudding och så Frukt Gino också
 
Fick en riktig nyårspuss av Alice innan jag körde till jobbet =)=)
 
 
Skål (i alkoholfri cider) och gott nytt år!!


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Ja så mysigt du fick det ändå trots jobb! Det är ju såå gott med chokladpudding! Mums! Puss

2013-01-04 @ 21:18:50
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0