Hejdå 2012 och välkommen 2013

 
Så har ännu ett år gått. 2012 har varit ett bra år... Hösten/vintern har dock varit lite tung emellanåt.
Hoppas att 2013 blir ett ännu bättre år!
2012 var ju också året jag började jobba igen efter mammaledigheten...
Januari för att vara mer exakt. Känns inte som att jag har varit tillbaka och jobbat ett helt år!! :O Jisses!
 
 
 
 
 
JANUARI
I januari firade vi Peters Mormors 80-årsdag
 
 
Lilla Alice
 
 
FEBRUARI
 
I februari träffade vi Emmas lilla Julia för första gången.
 
Alice myser i pulkan. Februari var månaden som inskolning på dagis ägde rum.
 
MARS
På besök hos Peters mormor Karin i mars
 
Våååår!!
 
Finaste tjejerna!
 
APRIL
Peter fyllde 29 år!
 
Alice luktar på blommorna :D
 
En liten påskkärring!
 
MAJ
Besök hos min älskade Mormor
 
Sitta i traktor med bästisen Alexander!
 
JUNI
Träffat lilla Elsa för första gången
 
Midsommarafton med de bästa!
 
JULI
 
 
I juli var det några fina, varma dagar som spenderades vid div små insjöar i närheten. Här på bilden är två av Alices favoriter, kusin Ellen & Tiiiia :)
 
Vi var även uppe hos Faster i Gbg och hittade på massor med roligheter =)
 
Bästaste Hanna & jag hade en heldag på stan helt själva :D Shopping, fika, god middag och bio...
kan inte bli bättre ♥
 
 
I Kristianopel överraskade vi även min kära Moster som fyllt jämt. Såå lyckat och roligt!
 
 
AUGUSTI
 
I augustila vi nytt golv i köket, Alice hjälpte till såklart ;)
 
Hälsade på Mormor... Här med min morbror Göte.
 
Hälsade på John i Älmhult
 
SEPTEMBER
 
Alice började på barngympa. Skojigt!
 
 
I Brunnsparken
 
Släktingar från Amerikat på besök i Sverige
 
 
Bus med bästa vännerna!
 
OKTOBER
Julia & Emma på besök!
 
Hos Linda & Elsa♥
 
Lilla gympatjejen!
 
NOVEMBER
 
2-års kalas för vår älskade lilla Alice!
 
Hanna & Alexander kom på besök och för att fira Alice.
 
 
 
 Och lite senare åkte vi till Karsbo för att fira Alexanders 2-årsdag
 
 
 
 Min älskade Mormor somnade in...
 
 
DECEMBER
Vacker vintermånad...
 
Hos Farmor och läser favoritboken "Hunden Rund"
 
Fina Lucian Alice och min fina Selma♥
 
Mormor begravs... Tung dag.
 
 
Sen vart det Jul igen =)
 
Tack för detta året♥


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Ja nu är det nytt år igen. Hoppas på ett ännu bättre år.. utan begravningar och hoppas det blir bra med ditt jobb! <3
Så kul när våra busar dansade så tillsammans :) <3 Puss

2013-01-04 @ 21:41:53
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0