Hejdå "Ajje"

Hej på er!
Nu har jag varit ledig i några dagar och det har varit såååå skönt! Skrotat runt hemma, tagit sovmorgon och varit borta hos Alices Mormor & Morfar.
De senaste dagarna känns det som att det har hänt en massa med Alice tal.. Hon säger alla möjliga ord nu och hon har lärt sig att jag heter Jenny å att Pappa heter Peter... Hon har även slutat att kalla sig för "Ajje"... Nu säger hon "Ajjis" typ... Hon går hemma å klappar sig lite lätt på bröstet å så säger hon "Heter Ajjiiiis" Gullfian!! Lite sorgligt... Men tror alltid att "Ajje" kommer hänga kvar lite! :P
 
 
Alice har skaffat sig en ny frisyr ;) snyggt va?!
 
 
 
Min fina lilla gumma♥
 
Borta hos mina föräldrar... Selma myser för fullt♥
 
 
Tigga passar hon också på att göra! Snabb upp så fort en stol vid matbordet blir ledig. Tror inte att Selma har förstått att hon inte är en människa, utan en hund!
 
 
Alice matar Selma. De är allt som riktiga syskon... Bästa vänner i ena stunden och sura/avundsjuka på varandra i nästa ;)
 
 
 
 
 Här kommer en liten film på tjejerna "in action"  Dock så var Alice liiite mer road än vad Selma var ;)
 
 
Ha det så bra!
Kramar


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Så härligt med några dagars ledighet :) Ja det händer verkligen mycket nu med utvecklingen när det gäller språket speciellt :) Så kul!
Snart kan hon säga sitt namn :) Alexander har inte ens försökt säga sitt :P Är ju så långt o svårt.

Förresten vet jag inte nu hur det blir på onsdag :( Alexander har mkt troligt fått vattkoppor nu.. det är ju om du känner att Alice ska få det :P Jag vet ju inte om han får feber heller av det :/

Puss

2013-01-08 @ 11:09:28
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0