Mysig tjejdag ;)

 
Hejsan!
Igår kväll bestämde Hanna & jag att Alice och jag skulle komma och hälsa på en sväng idag =)Alltid lika roligt tycker jag! Man blir ju lite rastlös av att bara gå hemma, även om det såklart kan vara underbart det också ibland =)
Även lilla Selma fick följa med idag, och hon var sååå lyckligöver det... Min älskade lilla pudel♥ Till sommaren blir Selma 9 år..... 9 ÅR?!?!! Känns som att det var nyss som vi åkte och tittade på den lilla fluffiga bollen som somnade i vattenskålen... awww....Känns hemskt att hon har börjat bli gammal... Jag tänker på nåt sätt att Selma ska finnas där när Peter o jag är gamla å gråa... Men de kommer hon ju inte såklart =(=( Uschusch!!!
Aja,  känner att jag gled ifrån ämnet lite nu ;)
Vi kom väl fram till Hanna vid 11-tiden... jag fick mig en stor kopp kaffe och vi snackade och så.. Sen åt vi lite lasagne-rester som jag hade med mig... Gott idag med... Tredje dagen jag åt den :P
Både Alice och Selma var helt frälsta i alla leksaker... Selma i Hannas katters leksaker och Alice i Alexanders alla leksaker. Alexander var på dagis idag så honom träffade vi inte tyvärr... :( Gissa om Alice tyckte det var konstigt... :P
Nu kommer vi nog inte träffa Hanna förrens lill* bebis är här... Men man ska aldrig säga aldrig ;) Vi kanske kommer och våldgästar snart igen ;)
 
 
 
 
Igår bakade jag Petit Choux för första gången. Tycker att det blev riktigt gott! Jag mosade lite hallon och blandade med vispad grädde och hade som fyllning. Mumsmums! :)
 
 
 
 
 
Kramar på er!


Kommentarer
Hanna- mamma till Alexander och bebis i magen

Ja verkligen <3 tack igen för att ni ville komma och för godsakerna ni hade med er!! Puss

2013-02-04 @ 20:08:26
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0