Dagen =)

Hejsan!
Idag har vi bara varit här hemomkring... Försöker komma ikapp lite med trädgården. Jag har rensat vid våra plattor... Var igenväxt redan när vi köpte det, men hade nu växt igen helt av smultron, mossa och gräs.. Men nu är det minsann fint igen! Ikväll körde jag med högtryckstvätten och jisses vilken skillnad de blev!
 
 
 
 

Vi har även varit en sväng hos Alices dagisfröken Cecce och träffat hennes små Pudelvalpar... Ojojoj mitt hjärta.. Jag har ju alltid velat ha en svart liten pudelhane... och gissa vad... Den enda svarta bland valparna är en hane... och ingen har tingat honom! Hmmmmmmmm funderarfunderarfunderar..
 
Ha det så bra!
Kramar


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Fint med fräscha plattor! :) Skulle behövas här med! Meen det får va :P
Ja tänk att det blev en liten vovve till <3 Puss

2013-08-01 @ 21:56:13
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0