Rhodos del 1

 
 
Spända och förväntansfulla innan flyget från Sturup! Alice älskade att flyga btw... Roligast var när planet lyfte!
 
 
Vi bodde i ett lägenhetshotell som hette Kahlua och som låg mitt på bargatan i centrala Rhodos stad. Vi hade två rum, ett kök med matplats o soffa, och ett sovrum. Två balkonger hade vi ut mot bargatan =)
 
Utsikten över bargatan. Går man på vägen rakt ner kommer man till havet :)
Såna vågor det var!! Underbart men samtidigt lite läskigt! Men roligt att vi hade lite olika slags stränder att välja mellan!
 
Peter fick hålla i mig när de stora vågorna kom så jag inte skulle dras me ut :P
 
Underbart.....
 
Två gånger tog vi bussen till en strand i Faliraki med en underbar sandstrand! Långgrunt var det också och kändes som att det var liite varmare i vattnet än va det var på stränderna nedanför vårt hotell.
 
Allt vatten var helt kristallklart och hade den mest underbara turkosa färg....
 
Fler inlägg kommer =)
 
Kramar
 
 


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Härliga badbilder! Vad skönt att Alice tyckte om att flyga :) Fick hon lock i öronen? Puss

2013-07-13 @ 11:19:39
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0