Marias student!

 Stort grattis till studenten Maria!!! Och grattis i förskott Challe! =)
 
Alice spanar efter Faster Maria
 
Fina Maria!
 
Maria och hennes Challe som också tar studenten i år =)
 
 
 
Lycklig student!
 
 
Ludde var också med såklart =)=)
 
 
Tänk... för 9 år sen var det jag som gick ut OP3A!
 
 
Maria fick ett stipendium också!! Bra jobbat!! För bäst utveckling tror jag det var... Grattis Maria!! Och bra kämpat!
 
På flaket!
 
 
Lycka!
 
 
Karin & Alice
 
Lilla sötan!
 
Jag körde på långkjol och topp =)
 
 
 
 Bus med farfar!
 
 
Tack för allt gott och för en rolig em/kväll!
Kramar
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Verkligen stort att ta studenten :) Grattis Maria! :)

2013-07-13 @ 11:47:03
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0