Prinsessbröllop

Ingen har väl missat att Prinsessan Madeleine gifte sig med sin Chris O`Neill igår! Jag satt självklart bänkad framför tvn! Vilket vackert bröllop... allt kändes ju verkligen helt perfekt... Klänning, håret och inte minst brudbuketten! Åh så vacker den var... Olika trädgårdsrosor (alla vita) och liljekonvaljer samt en liten kvist myrten enligt tradition.
 
 
Klänningen var skapad av Valentino.
 
Underbar brudbukett! Skulle jag lätt kunna kopiera rakt av till mitt framtida bröllop :P
 
 
 
 
 
Så söt var hon lilla Prinsessan Estelle!
 
 
 


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Madeleine är verkligen världens vackraste prinsessa!

2013-07-13 @ 11:48:34
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0