Vilken underbar dag!

 
Hej!
Här kommer ett snabbt ihopplock av bilder från dagen. Hanna,  Alexander och Ellie har varit här :) Efter frukosten begav vi oss till lilla Åsjön för lite sandlek och liite badande ( för Alice & Alexanders del då) Hanna, jag & Ellie höll oss tryggt uppe på land :P
Kommer fler bilder framöver =)
 
Söta, glada lilla Ellie!
 
 
Min söta, bästa Hanna!
 
 
Alice och Alexander mumsar i sig lite kex=)
 
 
Buus!!
 
När vi gick hemåt igen fick Alice åka i syskonvagnen... Det var mysigt att kunna hålla handen med bästisen alexander!
 
Somnade gott gjorde de!
 
 Hanna & jag passade på att mumsa i oss lite glass när barnen sov =)=)
 
Tack för en härlig dag!!!


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Kul med massa bilder att se tillbaka till :) Puss på dig bästis

2013-07-13 @ 11:58:40
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0