Mysig, lugn lördag

Hejhopp!
Idag har vi haft en lugn familjedag... Varit ute på långpromenad, fixat och donat och myst =) Precis vad jag behövde idag minsann!
 
 
Härlig färgklick i vardagsrummet! Blir glad bara av att titta på buketten =)
 
Kul att måla i målarbok =)
 
Klart Pippi måste få mat också! Blodkorv blev hon bjuden på! Namnam! ;) (bild från igår)
 
 
 
I mina gömmor hittade jag en fin gammal ram som passade perfekt till Alices dagisfoto =)
 
 
Och så har Alice hjälp mamma att göra denna lördagens dessert som blev citronmousse =) Recept kommer i ett annat inlägg!
 
Imorgon får vi se vad som händer... Förmodligen åka och handla lite... =)
Trevlig lördagskväll på er!
Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0