Ny spännande vecka

Hej på er!
Måndag idag och en ny vecka! En spännande vecka för min del... Tror dock den kommer bli tuff, men men... Positivt tänkande!! Det som känns mest jobbigt är att lämna Alice på dagis vid 7-8 på morgonen och sen kanske inte kunna hämta henne förrän kl 17.. .:( Innan hon somnade ikväll sa hon "Inte dagis imorgon.... vara hemma Alices hus" =(=( Hon brukar ju tycka det är kul på dagis visserligen... Så hoppas hon bara sa så för att hon va trött å så....
Vår dag idag har varit bra iaf! Alice har varit förkyld i helgen men har varit pigg och glad idag! Så skönt! Vi har varit i Ronneby och stooorhandlat... Var tomt både i kyl och frys. Sen köpte jag lite "pysselgrejer" till Alice också... Två spel, pärlor och två pärlbrickor... Hade inget sånt innan och Alice älskar ju att sitta och pyssla!
 
 
Vackra tulpaner som piggar upp!
 
 
Favoriten Tindra var här en stund:)
 
 
Pärlar
 
Älskade lilla tös♥
 
 
Jag har ju letat överallt  (trodde jag) efter ballongspelet.. Både online och i leksaksaffärer.. Och så springer jag på de på Maxi! :P Vi har iaf provspelat det ikväll och Alice verkade förstå hu man gjorde... Stora tjejen!! Kom tvåa av fyra gjorde hon me rackarungen! :P
 
 
Tillbehör till dagens middag som var Kroppkakor...Dock köpe... Jag har inte vågat mig på att göra egna... Men måste prova!!
Nej nu får jag sätta fart... Måste tvätta håret inför imorgon!
Ha det så bra så hörs vi kanske imorgon igen =)
Kramar
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0