Mardrömmar

 
 
Min lilla trollunge!
 
Natten till igår vaknade Alice av en riktig mardröm... Aldrig hänt innan tror jag... Hon bara skrek, "Inte köra på aaalice"  och så var hon jätteledsen... Lilla gumman! Vi fick säga att det inte va på riktigt... Men inte så lätt att förstå kan jag tänka mig... sen frågade vi henne va de va hon hade drömt... och hon kunde redogöra för det helt tydligt! "Morfars bil körde på Alice och Alice gick sönder" sa hon... Min lilla älskling =( Hur kan ett så litet barn få ihop det så?!?! Lilla gumman....♥ Vi finns ju alltid här för att skydda dig♥
Sen har hon pratat en hel del om det.... Kanske bearbetar nåt på nåt vis?
 
Kram
 


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Nä stackars lilla Alice :( Som jag sa.. hur kan de få ihop till en sån otäck mardröm när de är så små och knappt vet innebörden till att tex bli påkörd? Usch så otäckt! Hoppas inte hon drömmer fler mardrömmar nu! :( Pussa henne från mig <3

2013-05-14 @ 22:25:28
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0