Äntligen!

Hej på er!
Det var inte igår! Allt är som vanligt här hemma och det händer inte så värst mycket faktiskt... Jobb och jobb och hemmadagar känns de som =)
Men idag har vi faktiskt varit i Lyckeby och besökt Elda-butiken där... Och ääntligen beställt en kamin!
Det blir en ädelvit gjutjärnskamin med samma färg på skorstensröret.. Sen funderar ju jag på golvplåten... Det finns ljust grå golvplåt och svart... Sen finns det ju glasskiva också, men det känns väldigt opraktiskt... För vad händer den dagen som vi ska slipa om parkettgolvet? Då blir det ju nyansskillnad... så svårt! Men jag tror att jag har bestämt mig för den ljust gråa färgen... För vi har ju inget svart i rummet... Och känns som det blir för stora kontrast... Eller om man skulle kakla?? Åååh jag blir lite smått galen på alla beslut! :P  Men tänk! Om bara allt flyter på med bygganmälan till kommunen så kan de börja med att sätta in kaminen om ca en månad! Tjohoo!
Lääängtar!!!!!
 
 
 
 

Denna lilla goding blir det! =)
 
 


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Åååh va mys! Och den jag har tyckt hela tiden! Såå fin och verkligen en Jenny kamin! :)
Hoppas de kommer fort nu och installerar den!

Puss puss gumman

2013-10-01 @ 13:13:51
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0