4 veckor kvar till Bf

Hej!
Ja idag är det exakt 4 veckor kvar till Bf! 90% av graviditeten har passerat... Helt sjukt! Att tiden kan gå så fort... Det har inte känts drygt ett endaste dugg... Trodde nästan det skulle göra det nu med andra barnet... När jag väntade första var ju allt så himla spännande och nytt... Nu har man ju ändå varit med om det en gång tidigare... Men nä, drygare har det inte varit... Och lika spännande är det med faktiskt =)
På onsdag ska vi till sjukhuset och prata med en barnmorska samt en läkare... Jag har ju sån himla förlossningsrädsla efter min förra förlossning... Så förmodligen (om läkaren godkänner det) blir det planerat kejsarsnitt denna gång. Och då blir ju det innan bf... Så 4 veckor kvar är det ju inte ens... Jösses... Bäst att börja packa BB-väskan :P Har några saker kvar att köpa först bara.. Nappar, blöjor, gose och lite sånt. Kläder är jag klar me iaf.
Var på MVC i veckan som var nu... Alla värden var bra... Järnvärdet var högt så nu kan jag minska med niferexen, blodtrycken var också bra... låg på 110/70 om jag inte minns fel... Jag har gått upp 12 kg nu... hmf...  Bebisens hjärtslag låg på ca 145 slag/minut... Låg långt ner och huvudet var lite ruckbart.
 
 
Här kommer två kort på magen i vecka 36 som Hanna tagit!

Kraaaam
 
 


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander & Ellie

Åh vad spännande och nära det är nu!!! <3 Puss

2014-04-28 @ 21:36:19
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0