Fina busungar

Hej på er!
Igår kom Hanna med sina barn och hälsade på oss :) Vi hittade som vanligt på lite allt möjligt :) Innelek, utelek, mat, fika osv :)
Tog faktiskt och "dammade av" gamla kameran.. Håller fortf på och velar på om jag ska köpa nytt objektiv eller helt ny kamera...  Köper jag ny kamera behöver jag ju ändå komplettera med ett nytt objektiv känner jag... Måste ha ett objektiv som funkar bra inomhus och för att ta porträttfoton innan bebis kommer... Men suck, så mycket man ska ha innan bebis kommer ju... vet knappt vilken ände man ska börja i :P Jaja, nu gled jag ifrån ämnet lite =)
Här kommer lite kort från gårdagen =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fikatajm!!
 
Här fastnade även lilla Ellie på bild.. Hon låg och sov när vi var ute...
 
Hoppas ni haft en bra dag!
Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0