Härliga dagar

Vilket härligt väder vi har haft nu i påskhelgen! Bara idag som det var lite sämre tyvärr.
Här kommer lite ute-bilder =)
 
Ääälskar att gunga!
 
 
Jag plockade in rabarber och gjorde den första rabarberpajen för i år
 
 
Peter klippt gräs, hundarna leker och Alice blåser såpbubblor...
 
 
 
 
 
Magnolian är på god väg att slå ut!
 
I år kommer den nog slå ut innan Peters och min förlovningsdag (9/5) Förra året hann den inte slå ut tills dess, men de två föregående år slog den ut på vår dag =)
 
Så vackert med alla knoppar mot en klarblå himmel
 
Del av en rabatt här hemma... Vackert med vitsippor i rabatten.... samsas med tulpaner, prydnadsgräs och pärlhyacinter.
 
Pärlhyacinter är sååå söta!
 
Kejsarkronorna blommar så fint nu så!
 

Och här ligger en knasunge och slappar!! ;)
 
Premiärgrillning blev det också... Marshmallows är ju såååå sjukt gott! Mmums!!!
 
 
Ha en bra vecka!
Kramar
 


Kommentarer
Linda

Tack så hemskt mycket för idag! Min frys blev proppfull utav all glassen ;) haha
Kanske skulle glömt lite hos dig ändå ;) kram!

2014-04-21 @ 23:24:01
URL: http://2dollarpafickan.blogspot.com
Hanna- Mamma till Alexander & Ellie

Vilken härlig dag med mkt utetid :) Man får passa på att njuta av de fina dagarna <3 Puss

2014-04-28 @ 21:35:00
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0