Påskafton

 
Hej på er!
Här kommer en bildbomb från gårdagen... Inte orkat redigera de, så kanske inte är bästa skärpan på alla bilderna :P
På morgonen så målade vi alla ägg :) Mysigt!
 
 
Koncentrerade :P
 
Lilla konstnärinnan!
 
Tadaaaaaa,våra fina ägg :P
 
 
Världens goaste!!
 
 
Mys i solen hos svärmor... Blev bjudna på god påskmiddag
 
 
Jag körde på en röd klänning... Ingen färg jag brukar ha direkt... Men de funkade nog!
 
 
Edvin!
 
 
Elina, Ellen & Anna
 
 
Gabriel, Alice & Edvin
 
 
Elina och magen :)
 
 
Sötan!
 
 
Lite fågeldans med barnen =)
 
 
Tuva,Johanna & Ebba som fyllt 12 år!! Grattis igen!!!
 
 
Myser..
 
 
 
Sen kom hönan Agda! Som Alice väntat på henne!
 
 
Alice fick påskägg =) Och nejnej det är inte en hand ni ser :P
 
 
Edvins tur
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag & Elina med våra magar! =)
 
Det var vår påskafton de =)
 
Kramar på er
 
 


Kommentarer
Maria

Vad fin den sista bilden blev på dig och Elina!

2014-04-21 @ 12:14:17
Hanna- Mamma till Alexander & Ellie

Påsken kom och gick verkligen! Ni verkar haft en mysig påsk! :) Puss

2014-04-28 @ 21:39:02
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0