Valborg, MVC & Lilla kusinen

Hejsan!
Vilken härlig valborg det blev idag! Vi har minsann haft fullt upp hela dagen! Efter Alice slutat dagis körde vi in till Ronneby för det sista besöket på mödravårdscentralen! Sista?!?1 Inte klokt! Kommer sakna världens bästa barnmorska! :(
Alla värden var bra... Jag hade lååågt blodtryck... Ca 100/55 eller nåt sånt. Brukar ligga på 110/60.  Jag vägde 58.4 kg... Så har gått upp ca 12 kilo. Magen hade stannat upp nu... Inte växt någonting sen förra gången jag var där (vilket var för 2 veckor sen) Jag som tyckte den växt såå mkt :P Bebisens hjärtslag lät så fint så och huvudet var liiiite ruckbart, men låg som det skulle.
Ojojoj vad nära det är nu! Som vi längtar alla tre! 
Efter besöket hos barnmorskan tog Alice och jag en liten sväng på stan.. Blev även en kulglass på torget under ett underbart japansk körsbärsträd i full blom!
 
 
 Magen i vecka 38 (37+2)
 
 
 
När vi ätit upp våra glassar körde vi hem till Elina med familj för att träffa den nyaste lilla familjemedlemmen!
En sån liiiten prinsessa! Så söt så! Alice var nyfiken men ändå lite avvaktande. Men hålla i bebisen ville hon såklart.
 
 

 
Tänk att vi snart har vår egna lilla baby i famnen. Obeskrivlig känsla!
 
Ikväll kom Peters andra syster, Anna och hennes pojk Edvin hit. Vi åt lite grillat och fikade :) Alice och kusin Edvin lekte en hel del =) Alice är så glad för sina kusiner!
 
 
Hoppas ni haft en trevlig valborgsmässoafton!
Kramar på er
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0