Fredagsmys

God kväll på er!
Hoppas ni haft en bra fredag och en bra vecka! :)
Här hemma rullar allt på... Vi har dock varit sjuka i maginfluensa.. uschameja, inget skoj kan jag säga... Alice som aldrig kräkts (sen hon var bebis iaf) var ju livrädd när det var dags att kräkas...stackarn!
Menmen nu håller vi tummarna för att det är över för i år....
I helgen vänts det jobb för min del... Hela dagen imorgon och kvällen på söndag. Veckan som kommer blir däremot lugn... Jobbar bara på tisdag och har möte på onsdag sen är jag ledig torsdag, fredag, lördag & söndag. Härligt! Har även ansökt om havandeskapspenning... Så om jag får som jag vill går jag hem om ca 3 veckor... Hoppashoppas! Har fortfarade inte hört nåt från Försäkringskassan... Alltid oroligt innan man verkligen fått besked.
 
Mitt fredagsmys... Bruschetta med rökta musslor, ört & vitlökssmör samt lite mozzarella :) Smarrigt!! Bara ett glas vitt vin som fattas ;)
 
Trevlig helg på er!
Kramar
 
 


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander & Ellie

Happy friday gumman! Och håller med om fsk.. de ska dryga ut på grejer, men tror knappast du behöver va orolig :)

Usch ja fy farao för maginfluensa..!

Puss på dig

2014-02-21 @ 20:57:24
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0