Lilla tösabiten

 
 
 
Min goa lilla gumma... Varit febrig i flera dagar nu... Och sååå kelen och mysig har hon varit... Inte ens orkat tjabba med mig ;) Men idag har hon mått lite bättre igen... Det har märkts på humöret, hihi. Nu har hon orkat trotsa å tjabba igen! :P
Usch vad tiden har gått snabbt... Alice har blivit såå stor så fort... Hon var ju nyss min lilla bebis... Nu är hon 3 år och snart 3 månader gammal.. Blöjfri både på dagen och natten och nappfri också... Alla "bebisgrejer" är liksom borta.. snyft! Men visst är det skönt att ha en stor tjej... Det är så roligt att prata med henne... höra hennes funderingar... Ibland kommer hon spontant fram till mig och slår armarna runt mig och säger att hon älskar mig.  Vilken känsla... Underbart.
 
 
 
Liten busa!
Kram på er
 
 
 


Kommentarer
Carl Ekwall

Hej,

Mitt namn är Carl Ekwall.
Jag arbetar som marknadsföringskonsult åt Multimedia Outreach och en av de klienter som jag arbetar för är intresserad av att annonsera på din hemsida.
Min klient anser din sida uppfylla alla dess krav på kvalitet, och söker därför efter ett långvarit samarbete.
På min klients vägnar undrar jag också om du har fler hemsidor där det skulle vara av intresse för dig att sälja annonsplatser.

Om det är så att det Finns fler hemsidor som skulle passa för denna sortens reklam vänligen återkom med en lista över dessa sidor inklusive priser till mig. Jag hade uppskattat mycket att få alla priserna i antingen USD eller Euro.

Jag ser fram emot att höra ifrån dig och att inleda ett samarbete så snart som möjligt.

Med vänliga hälsningar,
Carl Ekwall

2014-02-10 @ 11:35:59
Hanna- Mamma till Alexander & Ellie

Sötnos.. varit mkt sjuka för er nu <3 Hoppas ni håller er friska nu och att våren o bebis snart är här :) Puss

2014-02-21 @ 21:07:11
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0