Besök hos barnmorskan

 
Så härligt med lite tulpaner!
 
 
Hej på er!
Idag har jag varit hos barnmorskan... Fick veta provsvaren... Och alla prover såg bra ut. Precis som jag trodde. Doktorn ville ju utesluta att det var nåt som kallas för "gravidklåda" jag fått... Så de tog leverprov samt ett prov för att kolla gallsyrorna. Nu är en remiss skickad in till hud. Hoppas såååå att de hör av sig snart! Allt var bra med magen/bebis iaf... Lyssnade på hjärtat som tickade på så fint så :)
 
Hoppas ni haft en bra dag!
Kraam


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Skönt det, men hoppas du kan få nån mer hjälp med dina eksem. Inte lätt att behöva sluta med salvorna du är van vid ju. Puss <3

2014-02-01 @ 21:46:20
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0