Lördag!

God kväll på er!
Tänkte bara kika in här en snabb sväng och säga hej :) Har lagt mig med huvudvärk. Hoppas det går att sova bort den.. Imorgon väntas jobb.. Samma tid som idag.. 8-15. Helt ok tid minsann!


Efter jobbet idag mötte jag upp Peter och Alice för en mysig middag på Kina. Alice är för go alltså.. Hon har ju stenkoll på det mesta, och spec på sina kläder.. Idag hade hon lurat Peter och tagit på sig sin hello Kitty pyjamaströja innan de skulle iväg... Haha busunge! Hon vet såå väl vad hon vill - och inte!  Peter har ju inte alls sån koll på hennes kläder och det var hon väl medveten om :) Men det gick ju bra att äta ute i pyjamasen :):)

Väl hemma blev det bara att slappa för mig....


Och Selma slappade hon med.

Ha det så bra!
Kramar




Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Åh vad gott med Kina mat! Äter ju aldrig det typ :/
Haha så gulligt.. Alexander har också ätit på restaurang i pyjamas en gång haha.. ;) Puss

2014-02-01 @ 21:51:47
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0