Vackra badkar

Jag är knas... Snöar ofta in på nåt som jag känner att jag bara MÅSTE ha... Just nu är det ett nytt badrum. Yepp, billigt å bra ;) Varför kan jag inte va lite normal och vilja ha en typ tröja bara?! Nä... Här kör vi me "all in" :D
Golvet vet jag ju nu vad jag vill ha iaf, som ni såg innan; marockansk variant...
Och så vill jag ha ett badkar med tassar. Här kommer bilder på mina favoriter... Alla möjliga prisklasser.
 
Behöver jag säga att detta är min absoluta favorit?? Ca 14 000 på finabadkar.se
 
 
 
Från Drytrend.se
 
 
Båda varianter från swedmart.se 3000:-
 
Tjusig blandare också förstås
 
Priset? Endast 10 075:- ....:O
 
 
ha en trevlig söndagskväll!
Kramar


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Kul med inspiration :)

2014-02-01 @ 21:49:31
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0