Vecka 24


(23+1) <3

Hade det inte varit för min jobbiga klåda skulle denna graviditeten vara sååå bra! Inte mått illa alls mycket, lindrig foglossning bara.. Men som sagt... Klådan! Den gör mig tokig! Hoppad att man kan få nån hjälp snart... Allt tar ju sån tiiiiid! Och när man inte får sova på nätterna blir man ju rätt otålig om man säger så.. Idag har jag lämnat blodprover.. Om ca en vecka kommer väl provsvaren.. Seeeen kanske jag får en remiss in till hud.... Suuuuck!
Igår slutade jag ta Tavegil som jag haft mot klådan... Den gjorde mig så trött och dåsig.. Men då fick jag iaf sova på nätterna...
Nej nu får jag fortsätta jobba!
Kram på er


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander & Ellie

Usch stackars dig gumman! Hopplöst att det ska ta sån tid :( Och så alla biverkningar på det. Varför slutade du med det? Var det tröttheten? Svårt att överväga vad man ska göra :/ Puss gumman

2014-01-21 @ 22:06:56
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0